Kuvituskuva: Valkoiset huutomerkit sinistä liukuväritaustaa vasten

Rohkeutta ja rahaa kasvuun ja kehitykseen!

Kevään ensimmäisessä kasvuvalmennuksessa syvennymme yritysten kasvuun ja menestykseen. Keskustelemme radikaalin innovaation, omistajastrategian ja markkinaymmärryksen merkityksestä sekä siitä, miten tiimit, arvot ja yrityskulttuuri luovat kestävää kilpailuetua. Lisäksi pureudumme brändin voimaan liiketoiminnan menestyksessä – kuinka brändi voi toimia kilpailuetuna, vahvistaa omistaja-arvoa ja avata ovia kansainvälisille markkinoille.

Iltapäivän puhujina ovat:

Ilkka Kaikuvuo, Founder, Framery, Fiban hallituksen jäsen:
”Product-Market fit ja kasvun sudenkuopat”

Ilkka on yrittäjä, hallitusammattilainen ja enkelisijoittaja, jonka erikoisalaa ovat tuotekehitysorganisaatioiden johtaminen, kasvuyrittäminen ja skaalaaminen. Hän on ollut perustamassa lukuisia yrityksiä, tunnetuimpina palauteyhtiö Surveypal ja puhelinkoppivalmistaja Framery, jossa Ilkka on toiminut myös tuotekehitysjohtajana. Täysin uutena tuotekategoriana, Framery kasvoi viidessä vuodessa 1 miljoonasta noin 100 miljoonan euron liikevaihtoon.

Aino Erkinjuntti, Sales & Marketing Director, Innomost Oy:
”Case Innomost – Biopohjaisen innovaatioliiketoiminnan kansainvälistäminen”

Aino edistää kestävää tulevaisuutta Innomostin myynti- ja markkinointijohtajana. Innomost Oy on kasvuyritys, joka valmistaa korkealaatuisia raaka-aineita koivun kuoresta hyödyntämällä metsäteollisuuden sivuvirtoja. Yritys kehittää kestäviä ja luonnonmukaisia ratkaisuja muun muassa kosmetiikka-, lääketeollisuus- ja materiaaliteollisuuden tarpeisiin. Yrityksen tavoitteena on edistää kiertotaloutta ja viedä suomalainen biotalousosaaminen globaalille tasolle.

Piia Maaranen, Partner, Innovestor Venture Capital:
”Kiinnostaako sijoittajaa brändi?”

Piia Maaranen on kokenut teknologia innovaatioiden kaupallistaja ja aikaisen vaiheen pääomasijoittaja, joka toimii Partnerina sijoitusyhtiö Innovestorilla. Piian urapolku on kulkenut pörssiyrityksen liiketoiminnan johtotehtävistä startup-founderiksi, operaattoriksi ja toimitusjohtajaksi ja sieltä pöydän toiselle puolelle. Holistinen ymmärrys kasvuyrittäjyydestä sekä innovaatioiden kaupallistamisesta maailmanluokan menestystarinoiksi on Piian erikoisosaaminen ja intohimo. Piia haluaa olla vahvasti rakentamassa kasvua Suomeen startup – ja kasvuyritysten kautta, ja luomassa positiivista, myyntihenkistä kulttuuria!

Jussi Solja, COO, Superson:
”Brändin merkitys yrityksen arvon muodostumisessa”

Jussi on Supersonin luova johtaja (Chief Creative Officer), jolla on yli 30 vuoden kokemus globaalista luovasta johtamisesta sekä toimisto- että asiakastehtävissä. Hän on työskennellyt tunnettujen yritysten, kuten Nokian, Virgin Mobilen, Hondan, Dubai Tourismin, Supercellin ja Warner Musicin kanssa. Solja liittyi Supersonin tiimiin osana yrityksen kansainvälistä laajentumista, ja hänen roolinsa on johtaa luovaa prosessia sekä rakentaa asiakastiimejä, jotka vastaavat markkinoijien muuttuviin tarpeisiin.

Tapahtuma järjestetään Vierailukeskus Joen Putous tilassa. (Lemminkäisenkatu 12b, 20520 Turku)

Tapahtumassa on kahvitarjoilu.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Innovestor Oy:n ja Sitran kanssa.

Lämpimästi tervetuloa!