Keväällä alkaneet digiloikat jatkuvat!
Tervetuloa työpajaan ottamaan mittaamisen työvälineet ja prosessit haltuun!
Työpajassa käsitellään seuraavia kokonaisuuksia:
o kotisivujen liikenteen seuranta
o maineenhallinnan ja sosiaalisen median seuranta
o asiakastyytyväisyyden mittaaminen – kuuntelujärjestelmä
o ennakointi asiakkaan ostokäyttäytymisestä
Osallistujat saavat ennakkotehtävän jolla varmistetaan, että osallistujilla on käytössään dataa valmennukseen osallistuessaan.
Tavoitteena on, että yrityksillä on vähintään 1 työväline myynnin ja markkinoinnin tiedon keräämiseen ja sen analysointiin.
Linkki tapahtumaan lähetetään päivää ennen tapahtumaa.
Tapahtuman järjestää Turku Science Park Oy. Lisätietoja tapahtumasta antaa tarvittaessa Anne Muurinen.