Mistä tiedän, että matkailuyritykseni tekee hyviä ratkaisuja päätöksenteossaan? Kuinka voin tietää, mitä minun yrityksessä ja sen toimintaympäristössä tapahtuu?
Jo antiikin Kreikan filosofi Platon määritteli tiedon “hyvin perustelluksi tosi uskomukseksi.” Uudet teknologiat ja työkalut auttavat yrityksiä keräämään dataa ympäristöstään ja liiketoiminnasta, jotta ne voivat tehdä hyvin perusteltuja ja oikeita ratkaisuja yrityksen johtamisessa ja päivittäisten haasteiden ratkomisessa.
Henri Hyppönen, sarjayrittäjä, luova johtaja, sekä tiedon ja tekoälyn asiantuntija, tulee esittelemään mitä hyötyä käytännön tiedolla johtamisesta on yrityksen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisessä, sekä mitä voidaan saavuttaa automatisoinnilla ja tarkempien ennustusten avulla.
Henri Hyppösen mukaan nykyään tiedolla johtaminen on jokaisen saavutettavissa, joten sinulla on mahdollisuus tulla oppimaan uusia tapoja kehittää oman yrityksesi liiketoimintaa!
Tapahtuma on avoin kaikille matkailuyrityksille.
Katso lisätiedot ja ilmoittaudu mukaan.
Lisätiedot tapahtumasta: Laura Louko