Skip to content

Events

Loading Events
  • This event has passed.

Arkiruoka murroksessa -tilaisuus

 

Miten hyödyntää kuluttajaymmärrystä uusien kestävien arkiruokaratkaisujen kehityksessä ja markkinoinnissa

5.3.2019 – Forum Marinum, Turku

Tule kuulemaan, miten kuluttajaymmärrystä tuotetaan ja hyödynnetään liiketoiminnan kehittämiseen Innotorin tilaisuuteen ”Arkiruoka murroksessa”.  Fazer Lifestyle Foodsilta saadaan aiheeseen teollisuuden näkökulma Fazer Yosa Oat Block casen avulla. Kaupan näkemystä valottaa SOK:n kuluttajatiedon ja -ymmärryksen analyytikko.

Tilaisuudessa kerrotaan myös uutta tutkittua tietoa kuluttajien arkiruuan ja –ruokailun makuihin liittyvistä odotuksista. Uunituoreen tutkimuksen suomalaisten kuluttajien joukossa toteutti Turun yliopiston Funktionaalisten elintarvikkeiden kehittämiskeskus.

OHJELMA

Tiistai 5.3.2019 klo 13–17, Forum Marinum, Linnankatu 72, 20100 Turku

13:00
Tilaisuuden avaus

13:05
Kuluttajaymmärrys – mitä se oikeastaan on?
Laura Forsman, Turun yliopisto, Aistila

13:30
Miten kuluttajaymmärrystä hyödynnetään ruokakaupan tarjooman kehittämisessä?
Rami Paasovaara, Customer Insight Analyst, SOK

14:00
Uudenlaista ruokaa kuluttajien arkeen – Case Fazer Yosa Oat Block
 Tiia Antila, Brand & Category Director, non-dairy, Fazer Lifestyle Foods

Kahvi- ja verkostoitumistauko

15:00
Lisää ketsuppia? Uutta tutkittua tietoa kuluttajan arkiruokailun makuodotuksista
Terhi Pohjanheimo, Turun yliopisto, Funktionaalisten elintarvikkeiden    kehittämiskeskus

15:30
Itsenäinen, ohjattu harjoitustehtävä kuluttajaymmärryksen soveltamisesta oman liiketoiminnan tarpeisiin

Kiinnostuneet pk-yritykset voivat tehtävään perustuen osallistua tuotekehitysaihioillaan ”arkiruokailun makuodotukset” –tutkimuksen seuraavaan vaiheeseen kuluitta

15:55    Tilaisuuden yhteenveto

Ilmoittaudu mukaan 28.2.2019 mennessä linkistä:

https://konsta.utu.fi/Default.aspx?tabid=88&tap=7096

tai sähköpostitse pauliina.ojansivu@utu.fi

Tilaisuus on osallistujille maksuton

""

All Events